seeg

Jag är helt död! Just nu känns det som att min kropp är 150 och att jag behöver sova minst i två veckor...

Full rulle idag kan man säga..
Drog till mamma och pappa efter träning, bra att ha dom och bolla lite med angående plugget =)
Hem för att byta kläder och ut och handla och kolla på ny kamera!
Kim messar att hon ska träna, det är ett roligt pass + att kimmen ska dit så why not?
Hem, svirra om till träningskläder.
Hem, äta, tvätta, plugga!

Alltså sitt inte upp till 00.00 på nätter och lämna in uppgifterna i sista stund och njae tveksamt att jag kör intensivpass x 2 på en och samma dag igen!

Nu måste jag hoppa i säng för imorn är en ny vecka och då ska batterierna vara laddade!

Nano nano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0