...........

Jag har blivit supersjuk..
varför?
Jag har absolut iinte tid att va sjuk nu.. uschii!!

En till grej som jag skrev igår att jag kanske ska sluta med pluggandet.. ja, det blir nog så.
Även om jag inte har beslutat mig riktigt än så känns det ändå rätt, något har lättat på hjärtat, hjärnan, själen :)
Jag trodde jag skulle klara av att jobba och plugga på heltid och träna varje dag och visst ja det gjorde jag förra terminen MEN jag levde i min egna lilla bubbla.. mina nära och kära blev drabbade! Inte minst Ronnie.. jag hade ju aldrig tid över till något annat än att jobba, plugga och träna..!
Mår inte speciellt bra heller när man är hyperstressad så jaa.. det ligger väldiugt nära nu att jag hoppar av.
Men jag ser det inte som bortkastad tid för jag får betygen för dom 6 kurserna jag läst vilket jag tycker är super..
sen så känner jag att jag inte kommer bli ekonom.. jag vill nog inte det!!

Tveksamt om jag någon gång mer kommer plugga och jobba heltid.. jag rekomenderar det inte!
Nog om det..

Imorn väntar nagelfix.. jag måste dit även om jag är sjuk.
Fredag ska jag till mamma till thuns, alltså så måste jag även va frisk då..
Det roligaste som jag ser fram emot så mycket är att brudarna kommer på fredag kväll.. äntligen =)
MÅSTE VA FRISK DÅ!!
Lördagen fyller mackan år så även då blir det party..
fullt upp så det finns ingen tid för att ligga nerbäddad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0