Godnattpuss

Helgen är över.
Det var kul så länge det vara...
Inte speciellt länge om ni frågar mig. I min värld som far jämt brukar säga så tycker jag att man ska vara ledig på fredagen oxå. Det vore ju alldeles förträffligt bra :)

Appropå min far.
Han åkte in på sjukan idag- äntligen dax för operation.
Ni kommer väl ihåg när jag berättade om doom där jävlarna som var nära på att köra på honom?
Jag hoppas att dom har fart riktigt illa och har straffats.
Kanske tom nåt ännu värre.. hata hata hata!

Men men.. det har iaf vart en lugn helg om man räknar bort allt jobb. Har väl fått ihop hela två dagars övertid denna vecka. Tummen upp!!
Nu ligger vi i sängen och kollar film.
Nattii


Kommentarer
Postat av: Nina

älsko!jag tänker på dig och din pappi och håller tummar och tår att allt ska gå bra.

Sen är det sjukt kul att du kanske ska skaffa en voffing:)

Love you!

puss/Nina Och Filippa

2010-08-23 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0