hallåååå

Igår var jag så trött att jag skulle kunnat börja grina tror ja..
Dagen började med stress på jobbet.
Det är så mycket + att sakerna inte kommer som jag har beställt.
Nåja, resten av dagen var inte heller något att skryta med.
Däremot något att skryta med är att jag och min nathalie träffades upp halv 6 på friskis för att träna.
3 timmar var vi där! Tänk att hon och friskis kan göra en så mycket gladare..
som en friskis ledare sa: två minuter på detta golv kan göra en riktigt helvetes dag till underbar.
Håller med!!
Nathalie har fixar gymhandskar.. jag måste också! Mina händer dör efter chinsen.

Idag är det ännu mer stress för ringer upp ett företag som jag beställde en grej från i onsdags och dom säger att posten har slarvat bort paketet.. lixom hallå!? Varför händer detta mig?
Så då var jag nära ett sammanbrott men pratade lite med mamma så då gick det över!

Idag är Ronnie ledig från träning, inte jag!
Funderar på att gå på zumba och intensiv.


Som jag skrev för några dagar sen så hade jag ju lite panik över att ställa mig på vågen efter sommarn men vågade ta steget.. haha för kanske 2-3 veckor sen och det var inte så farligt som jag trodde. 3 kilo upp under sommarn.. helt ok tycker jag! :)
Men nu ska dom bort + lite till så nu är det två stenhårda veckor som gäller för att bli lite extra peppad.
5,8 kilo tills jag får shoppa =) haha
7,8 kilo tills jag blir nöjd.
10,8 kilo tills jag blir super super nöjd!

Nej men egentligen så är ju inte vikten det allra allra viktigaste.
Snart börjar man ju köra ännu mer styrka så då kommer jag nog lägga på mig några kilo. Muskler dock då får jag hoppas. :)

Nu har jag haft en välbehövlig break.. nu kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0