No no!

Jag tänkte att jag varmt kan rekomendera ett skivstång/konditionspass på onsdagar 20.00.
Det är Christina som kör och jag tycker att hon får godkänt.
(Jag bara lääängtar tills jag är lika stark som henne)
Eftersom passet håller på till lvart över 9 så är ju klockan rätt mycket när man kommer hem så det va i princip bara att slänga sig i sängen. Speciellt eftersom jag skulle öppna idag och då får man absolut inte vara sen och det var jag inte heller =)

Pappa är tebax till jobbet. Skönt för mig. MEN förstår inte vad han gör här.. lixom han kom hem igår och ska i 6 VECKOR gå med en grej som håller upp armen- han får alltså bara ta av sig den där om han ska byta tröja.
Ni ska se vilket jäkla projekt det är när han byter tröja. Fan vad jag tycker synd om honom...
Jag vet.. det har blivit mycket pappa snack på senaste ;).. men som sagt jag tycker ju så himla synd om honom för han har aldirg velat varit beroende av folk osv. MEN TUR att det inte är höger handen.
Då hade mamma verkligen fått en bebis att ta hand om =) haha

Nu till nåt helt annat.
Vi funderar ju på att göra oss av med våra bilar och såklart skaffa två nya.
Ronnie är sugen på att köpa en calibra och audi..
Jag vill ha en peugeot och audi.
Men både peugeoten och audi är ju dyra så det lutar väl åt att Ronnie får som han vill.
HUVUDSAKEN är att jag får köra audin =)
Jag tänker INTE, absolut INTE ha kvar min bil en vinter till.
Big no no!

En till grej är att vi har sätt tomter ute i lövstalöt.
Där är det väl helt ok att bo?
Jag vill ju helst inte bo i björklinge och i storvreta som jag kan tänka mig att bo är det ju väldigt dyrt.
Stan är väl nästan ingenting att tänka på just nu då en villa går på...5 miljoner..!
Pappa och Ronnie brukar ju spela lite på ja nu vet jag inte riktigt vad.. men på nåt så vem vet dom kanske vinner i helgen =)
Jag själv funderar på att börja spela lotto =)
Man tjatar jämt om att åh vad jag skulle vilja vinna pengar. bla bla bla!
Då måste man ju spela också.. annars finns det ju nada chans.

Långt jäkla inlägg så nu måste jag sluta..
tjing tjong långkalsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0