pappsen hemma.

Goddag!
Som vanligt så sitter jag här på jobbet.
Har skrivtorka, känns som jag skriver lika lika hela tiden. Kanske beror det på att det är så mycket att göra på jobbet.. Undra hur det ser ut i mitt huvud. Storm.Orkar.Åskväder. Ja!

Jag är också otroligt super dålig på att lägga upp bilder.
Jag vet ju själv att det genast blir mycket roligare och läsa om det finns bilder.
Jag lovar att jag ska bli bättre.. så jobbigt kan det väl egentligen inte vara?

Om ungefär en månad fyller Ronnie år och vad ska man ge honom?
Ingen anning.. eller jag har massa anningar men vet inte riktigt vilken jag ska välja.
Jag hade ju bestämt mig för en grej men nu blir det inte det, tror ja! :/
Ahh.. men som sagt 1 månad kvar att bestämma mig på!



Vi var ju iaf uppe hos pappa igår. Han blev glad :)
Han fick iaf komma hem idag så innan träningen ikväll ska jag åka förbi där ett tag.
Vad skulle jag göra utan min mamma och pappa!... usch, hemsk tanke.

Jobbet kallar.. mjau!


Kommentarer
Postat av: emely

tack stumpan! :)

2010-08-26 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0