Helg

Godmorgon!
Idag kommer brudarna hit. woho =) Ska bli rooooliiigt.
Sen så ska morsan och jag till thuns mää.. kanske man hittar något att ha på sig ikväll.
Köpte försej två nya grejer igår, hhaha ;)
Shoppaholic jag vet!

Huvudvärken ligger liiite granna kvar + snorigheten.. usch. Men jag SKA klara en tvådagars.
Sen på Måndag är det dags för jobb igen.
MEN
nästa vecka blir det inte jobb+ plugga+ träning.. utan bara jobb+träning!
Plugget är borta.. det känns så jävla skönt just nu!

Btw, vet ni vad jag gjorde igår?
NAGLAR... med guldglitter.. hihi. Jag har inte trott att jag skulle gilla det men joo.. jag kommer nog att göra något sånt här igen.. Hon skulle lägga upp bilder på sin hemsida så när det kommer upp ska jag visa er mina vänner =)

Nu är det fixningsdax.. för vi ska till thuuu uuu uuuns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0