80st

heeej!
Kanske är på g att jag updaterar lite.
Helgen över. Tråkigt! MEN hade rätt så bra helg om man räknar bort kräk och huvudvärk ;)
jag,ronnie,mamma och pappa var på Ugglas revy i lördags.
Uggla tycker jag kan vara lite för mycket men det var faktiskt bra.
Roligast var ändå dom han spelade med. annika heter en tjej och sen en kille som också är med i parlamentet. Eller var det time out.?
Dom var iaf så sjukt roliga...

Vi skulle käkat finmiddag men detta blev inget av utan vi drog direkt hem efteråt då jag mådde bläää...
Middagen tar vi en annan gång :)
Igår så hade Ronnie jour. han jobbade halv 8 till halv 4.
Kul! Not!
jag mådde lite bättre så jag förökte mig på ett pass på friskis. det gick bra så jag sprang lite och gjorde några chins på det. Efter det mådde jag dåligt!
Sen kom jag hem. Mådde bra!
Började städa, byta gardiner,byta sängkläder,vika tvätt.
Mådde dåligt igen.
MEN bara att bita i det sura äpplet och bege sig och köpa julklappar.
OCH handla..
Helt död!
Hemma halv 5. Ronnie med.
Då var det bara att slänga in maten för att sedan bege sig ut mot björklinge.
Matdax!
hemma igen vid halv 9. Vi hyrde film. beck-levande begravd.
Ja, jag har hört att den är läskig. MEN SÅÅÅ läskig trode jag inte..
men den var skiit bra!
Sen sova sova. och nu sitter jag här.
äta lunch kanske? Ja!

Förresten...
jag vann ju en auktion på tradera förr förra veckan så fick hem det i tisdags.
Ahhh!! Såå himla mycket och så himla fina och bra och ALLT!!
Love love love.
......
80st ögonskuggor!
+ lite penslar.
Jag älskar att sminka och nu ska jag sminka heeela dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0