blindbock

Hej mina vänner!
Nu ska jag skriva en liten text uran att kolla ner på tangentbordet.
Vi går väl se hur detta kommer att gp ;) hihi
Jag heter Jill Skööldinger och jag är 22 pr gammal.
Bor på dager,amsgatan 5.
Har en sambo bvid namn ronnie branteström.
När vi gifter oss så ska vi heta sköldinger, det har jag bestömt. eller kanske sköldinger branteström ;)
Vi ska ha två barn. 1 kille och 1 tjej. kanske tvillingar. Men jkag tönker vekrkligen inte föda fler gånger än 2.
Big NONO!

Annars då.. ja, ett stort hus vore ju nive. Luxig car också..
En liten vovve, typ toipudel.
Gör inget om vi vinner massa pengar så jag kan bva hemmafru. Det är jju också ett jobb?????? :)

Sådär ja, vad tyckte ni? Ganska bra va? O fort gick det. Om jag inte blir hemmafru så kanske jag borde bli datagumma av någe slag? Hmm.. ja varför inte..

Men föredrar nog hemmafru så ronnie.. jobba arslet av dig!


Kommentarer
Postat av: ryssen

"Men föredrar nog hemmafru så ronnie.. jobba arslet av dig!" hahahahaah dagens roliga citat!

2010-12-02 @ 14:54:58
URL: http://ryssen.bloggspace.se/
Postat av: Nina

IMPONERANDE jillspills!:)pöss

2010-12-02 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0