dagar

I Tisdags var vi och hälsade på välrdens sötaste bebis.
Lilla Caspian. En riktig myskille det där ;)

Där var vi i någon timme innan vi for hem för att kika på dh och cougar.
Tisdagar is the shit!

Igår så tränade jag, lite piggare nu!
Det blev sm och sedan gym i 1 timma.
good work!

Idag har jag käkat pannkaka med pappi och jobbelijobba.
Vilket jag försej firtfarande gör.. snark!
Ska träna ikväll sen DEEEGA!
Imorn är det Fredag och då är det äntligen magnus intensivpass.
2 vckor har han varit borta.. buhu!
ALLA som vill, kom och testa! Jag lovar att ni kommer vara fast.
Det är så jäkla jobbigt, så jäkla kul och så jäkla bra.
Jag vet och förstår folk som har svårt att komma iväg på träning men jag lovar er att till hans pass kommer ni inte ha några problem alls. =)

Åhh Fredag imorn! Iiihhh..
Älskar Fredagar.
Mysa ner sig i soffan.. mm.

En liten liten fråga som jag har också mina vänner..?
Köpa hund? Ska jag?
hihi


Kommentarer
Postat av: emely

jaa men jillan, gör det!! :) åå så mysigt! ja kan vara hundvakt :) haha

2010-12-09 @ 17:59:27
URL: http://grannaas.blogg.se/
Postat av: Nina

JAAAAA!!gördetgördetgördet!!:)du om någon passar att ha hund!Puss!saknar dig redan smulis

2010-12-09 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0