gott nytt år

14 dagar sedan sist.
Jisses!
Tycker att alla andra vart så duktiga och upptaderat medans jag vart super dålig.
Kände ändå att det var dags att upptadera nu innan vi ringer in det nya året.

Julen har varit toppen. bästa julklapparna och allt var på topp.

Idag på självaste nyårsafton har ronnie och jag varit till willys för att köpa lite nybakt bröd och massa annat gotti.
Nu ska vi bara mysa och så sen så ska jag slänga på mig långklänning för att bege mig mot tobbe och angelica.
9 rätters middag. =)
Party party.

Jag tänkte även idag, dagen till ära göra lite nya drinks.
Tänkte börja grunda redan nu med några stycken ;)
Ost och kex finns på bordet. ÄVen godiiis.

Funderar över vad jag ska ha för nyårslöfte detta år.
Förra årets slog ju in.
Brukar alltid ha samma.. men eftersom detta "slog" in så måste jag hitta å ett nytt ;)

Gott nytt år mina underbara nära och kära.




Förra årets nyårs outfit!
i år blir det långklänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0