Lunchtime!

Nu, ÄNTLIGEN så tänkte jag börja printa ner lite här om mitt underbara liv. Har ju haft ett rejält uppehåll =)
Men jag tänkte att nu när jag absolut inte har någonting annat att göra !host! så kan jag väl lika gärna börja blogga igen.

Just nu sitter jag på lunch, ja, jag vet..lunch halv 4. men det är så jäkla mycket att göra. Nu har det iaf lugnat ner sig lite och jag kan sätta mig ner och andas.

Veckan har börjat bra. den har försej bara bestått av det vanliga. Träna, äta, sova, plugga och jobba. På måndagar så brukar jag träna halv 8, Pulspass! Men för ovanlighetens skull så blev det ett styrkemedel halv 6. BARA för att Nathalie skulle gå på det =) Försöker kombinera vänner och träning. haha! Efter passet bar det av hemåt till mamma för där skulle det pluggas.

Tisdagen blev det jobb och intensivträning som vanligt. Träffade även Maria och Rebecca där. Kul! Anna-Lena heter hon som leder passet och oh ja, mitt mål är absolut att ha hennes kropp.
Innan passet så blev jag bjuden på mat hos min kära mor, jenny, min syster var även där. Två flugor i en smäll! =)

O nu är det Onsdag, veckorna bara svischaaaar förbi! Så himla skönt. Speciellt nu eftersom man har en rolig helg att se fram emot.



Nu måste jag ut och trycka.. alltså kläder! För ni som ens vågade tro något annat...




Kommentarer
Postat av: Nina

åh jag älskar att jag kan följa ditt liv igen älskade vän!!Puss på dig//Nina

2010-02-24 @ 19:01:44
Postat av: emely

Wiii bra Jill! äntligen tillbaka :) haha

2010-02-24 @ 20:03:40
URL: http://grannaas.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha älskling!

2010-02-24 @ 23:52:18
Postat av: Kim

Oooh, Jill har skaffat blogg, det gillas!!

2010-03-01 @ 15:12:27
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0