Snabbiiiiischhhh!

Nu blir det en snabbis här. Klockan är alldeles för mycket, och jag måste plugga!! Jag har pluggat 0 idag! Nada! Kom hem från jobbet vid kvar över 5. Middag. Syrran kom ca 6 och jag drog till träning kl 7 så då får jag ta stå mitt kast att plugga NU. Dessutom körde jag hem Nathalie och som vanlig blev vi kvar och snackade en halvtimme i bilen. MINST! Guud, jag försökte få henne att gå ut. Men det gick inte! HAHA! ;) nej då stumpan.. var ju för fan du som försökte gå ut flera gånger men jag som höll dig kvar. =)

LÖN idag med. Så det blir nog en sväng till Thuns imorn =).. shopping sugen! Sen på Lördag är det party, alltså fy fan va pepp jag är!! Men först måste jag ha lite tråkigt=Plugg för att få ha lite kul! Såååå Natti på er mina snuttråttor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0