Pain in my ASS!

Hallåå!
Lunch vid vanlig tid idag, hallonyoghurt, 2 riskakor + äpple. Mums, filibabba! Eller egentligen inte..jag har faktiskt väldigt svårt att äta lunch, försej frukost också men jag har hittat några grejer jag kan pressa i mig. För äta bör man, annars dör man!!!

Hårda runda små kanelmackor är lovely! sen kiwi är lätt ätet. Sen har jag börjat köpt såna här små förpackningar med olika smaker av yoghurt. Safari heter dom och min favorit är BANAN-VANILJ!! Åt det jämt när jag var liten. Förstår inte varför den smaken inte finns i stor förpackning.

Mycket på jobbet, kommer in nya saker heela tiden och jag som hade tänkt va ledig tis-fre nästa vecka. Nu får vi nog se hur det blir med det.

Kursen i affärsjuridik är ju nu slut! Skönt! Lagböcker och allt sånt är otroligt svårt. Fick dessutom betyg satt idag och jag fick:

Grattis till mig! =)


Bara för att man vart duktig betyder inte det att man får ta det lugnt och fira ikväll inte! Då blir det Företagsekonomi läsning, får se om jag hinner med lite programhantering. Vilket jag inte tror försej men..
Dessutom har jag tänkt att hinna med ett Intensivpass också. Ibland är livet hårt och mitt liv kommer nog vara det detta år. Tänk att plugga kan vara så jobbigt...











Kommentarer
Postat av: nina

duuuuuktig tjej!:)puss!!<3//Nina

2010-02-25 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0