..

Kycklinggryta, jag lagar fucking kycklinggryta NU!!
Som att inte denna hetta räcker till. Nu ska man stå framför spisen oxå..
+
att jag tvättar.. så ja, det är jäkla hattande fram och tebax.
Men nu till det roliga...
SEMESTER om 3 dagar..
3 dagar!!
Fattar ni vad lite det är??!!!!
Jag förtjäna verkligen denna semester något oerhört.. åhhhhh!!!
längar ännu mer.. ;)

Apropå hetta, snacka om att det var varmt på intensiven.. jag flöt NÄSTAN bort.
Fick lite middag hos mammi innan träningen..
innan mammi och pappi var jag på stan- där inhandlades det en bh.
Jag skulle ju oxå inhandlat två väskor men nej.. när jag stog där med dom och kollade mig i spegeln så nej, dom var inte alls bra.
Bara för att jag nu SKA/KAN köpa dom så vill jag inte.. åhh, så typisktt!
men gråt inga tårar.. ;)
För jag gick in till klockaffärn igen .. och där ni.. där fann jag två stycken till triwa som jag vill ha.
Jag la undan en.. men det blir nog två ;)
Nog för mig.. tvätt och mat väntar..
Hatar att laga mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0