happy

Nu är resan bokad och fy faaaan vad skönt vi ska ha!!
Tydligen så tyckte jag inte att jag hade slängt ut tillräckligt med pengar så jag gick och köpte en klocka.
Dom hade fått in några stycken idag. Bland annat den korallfärgade som jag så gärna ville ha.
Den bara låg där och väntade på att följa med hem så ja, jag köpte den! =)
Var nära på att köpa två.. ;) haha!

En snabbis till mamma och sedan tränning på det. dö svettigt.

Kommer hem och ser då att min klänning har kommit som jag beställt =) yes yes yes.
Jag testade den lite fort och jaaa den passar =)
Det är min favvoklänning.. har en lika dan fast i några storlekar större och nu såg jag att denna klänning var på rean.. kunde då inte stå emot! =)

Jag älskar att köpa och få grejer :) haha
jag är lycklig iaf och det är huvudsaken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0