semster närmar sig

snart så flyter jag bort..
jag vet att man inte ska klaga men alltså, detta är ju sjukt!
Man kan ju knappt andas!
Detta fick mig att tänka på när vi är i turkiet.. det är ju säkert kallare där!!!
AHH! Ja, vi fr väl se hur jag klarar att va två veckor i 40 graders värme..
Är jag inte brun när jag kommer hem så vet jag inte vad..

Helgen har spenderats på badstranden :) I lördags var det fjällnora och igår vart det rullsand..
Rullsand är inget för mig alltså.. jag förstår inte riktigt varför alla är så hysteriska över att åka dit??

NU sitter jag på jobbet och ja, gör inte speciellt mycket.
Det är skit lugnt.. ska man kanske ta semester några dagar tidigare??
Hmm.. ;)
För jaaaa, detta är min sista semester vecka!
Whopa whopa..
så himla nice!!
Längtar längtar längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0