turkiiii

Klockan rusar iväg och jag borde inte alls vara uppe nu.
Klockan ringer kvar över 3 inatt. lite snabbt räknat så blir det lite drygt 4 timmars sömn.. jippi!
Men inte ska jag vara nere för det inte.. vi far ju mot turkland.. :) 
Kunde inte bli bättre tajming när det är sånt här pissväder hemma.. =)
Det innebär alltså två heela veckor borta från bloggen.. tråkigt jag vet.
Kanske slänger in något spontant inlägg via mobben.. man vet aldrig!

Så jaa, resväskan packad. alldeles för mycket. musiken laddad och humöret på topp. Kan inte bli bättre..
Dock lite ledsamt att vara borta från mammi och pappi i två veckor.. MEN jag ska försöka klara mig :)
Hade ju dom iaf här på tacomiddag ikväll så :) haha

Ha det så underbart dessa veckor.. för det ska iaf jag ha! tjingeling! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0