Alkohol=big nono

Tudeluuu!
Nu är man åter på jobbet och shit vad utvilad jag är!! =)
Gick och la mig strax innan 11 igår! Välbehövt!!!

Idag är det ju dessutom många som tar studenten!
Lite smått avundsjuk, det var ju såå kul- vilken känsla!
Men om ett halvår så är det ju jag som slutar skolan. igen! =)
Då kankse man skulle kunna ha en liten student för mig själv!!
Mitt i vintern sådär.. :)

Slutar vid 3 tiden idag igen då för då bär det av ut mot Björklinge för firande.
Blir nog inte allt för sent, väl hemma SKA jag träna!!!
Ska få med Ronnie ut till gymmet! =)

Någon som ska ut imorn??
Jag vill!!!!!!!

Tror jag har druckit varje helg i typ över en månad,!?
Fy!
Det är så otroligt ONYTTIGT!!


Allt som är gott är så jävla onyttigt!

Sen nu är det sommar och då vill man ju sitta ute och ta ett glas vin eller så..
Mys pys!

Har massor av saker att berätta men det kommer nog med tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0