hur mycket som helst..

Kass kass kass!!
Skärpning..

Aja, iaf så är jag på jobbet, vart annars lixom?
Det finns som vanligt väääldigt mycket saker att göra.

En tråkig grej är iaf att min nageltjej har slutat :(
Jag får hålla tummarna för att den nya är lika bra!!!!

En rolig sak är att jag efter jobbet ska åkia till ticket och kolla resa =)
Det blir nog till att dra iväg 2 veckor på semestern.
Vi som skulle vara hemma i år men njae, mer sugen på utlandet!
Turkland lutar det åt men all inclusive och så.. mumma =)
Vi var väldigt sugna på ett hotell i side men en dag senare så var allt fullbokat så vi får se vad vi hittar nu!
Kanske finns det någon annat som duger åt oss! =)

Efter det så tror jag att jag ska lyxa till det med två mcdonalds hamburgare :)
Jag är själv hemma idag så..
Sen så ska jag testa skivstång-kondition halv 8 på Ekeby!
Jag är död i kroppen från gårdagen VRÅLpass med ronkan så ja.. vi får se hur det går ikväll.

Vink vink
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0