jävlars jävlar

Stannade hemma från jobbet idag!
Känner mig inte helt 100.
Vi får hoppas att dom klarar sig där borta ändå, haha dom ringde två gånger igår när jag hade gått hem! =)
Men det är ju kul att känna sig väl behövd iaf =)

Jag hoppas att jag orkar med att gå en promenad lite senare, jag har iaf inte så hög feber idag så.

Märkte precis att dom där jävlarna som klipper ner våra buskar är ute och "gör det fint igen".. jag kallar det inte fint när dom klipper ner häcken till marken!
Ser jag till honom utanför oss ska jag fanimej säga till honom.
Deet är fan inte snyggt!!!!!!!!!!!!!!


Ja..
Jag tackar verkigen för kommentarerna =) Det värmer när någon skriver sådär!
TAck och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0