L.T.P

Går man ut på midsommardagen?
Eller vad gör man?
Man super, visst??!
Det har iaf jag planerat =)
Denna helg ska jag nog inte dricka.
Helgen efter är det midsommar och då blir det en två dagars.
Helgen efter fyller Ronnies syrra 18 så då blir det party både fredag och Lördag oxå!
Fy faan vad roligt!
Snacka om hårdträning innan dessa onyttiga helger kommer!!


Je je, dagen börjar närma sig sitt slut!!!!!!!!!
Inge jobb ikväll och inge jobb imorn kväll men däremot torsdagskvällen lär beståå av jäkla massa jobb!
Ni kan inte ens ana hur mycket det är som ska tryckas.
Bland annat är det 500 tröjor som ska tryckas med två olika tryck. 1000 st alltså kan man säga.
Snacka om enformigt!

Föresten nu komjag på att jag ljög. Det blir visst jobb ikväll- men hemma! Plottring står på schemat efter träningen.
Jag har absolut ingen anning hur jag ens hann jobba, plugga och träna!
Ofattbart!
Jag ser verkligen inte fram emot augusti då det börjar igen.
Vill ni passa på att umgås med mig så gör det innan den 8 Augusti för då lär jag nog "försvinna" ett tag!!
Men tanke på att det är olika projketarbeten och mycket svårare kurser nu!

Nu måste jag få lite positiv energi i min hjärna så nu ska jag gå till pappa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0