mot kvällning

hej hej!
Denna dag varade inte speciellt länge på jobbet. Gick väl hem vid halv 2. feber feber!
Jag har proppat i min alvedon så mår nu bättre.
Jag blir nog hemma imorn med till att börja med..
tråkigt men jag måste vila mig till midsommar!!!

När jag kom hem så hade vi fått ett litet kort. Där stog det att dom hade sålt en lägenhet som är lika våran för 1.800.000!
Herregud, vilken tur dom måste haft! Nästan 2 miljoner!
Vi köpte våran för 900.000!
Det är många som har sålt nu på senaste tiden och dom har väl fått runt 1,5 miljoner så jaa lite sugen på att sälja blir man ju !=)
Jag kan gärna flytta hem till mamma och pappa ett tag, kanske för att börja bygga hus eller nåt! =)
Skaffa hund och katter =) MYSIGT!!

Just nu ser det ut som det ska regna på midsommardagen! HOPE NOT!

Mycket blandat såhär på kvällskvisten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0