pannkaka vs kinabuffé

Blev inga pannkakor idag.
Men det blev Kinabuffe!! =)
Pannkakor blir imorn istället, hos mamma :)
Ingen träning idag heller- var både skönt och inte!
Men det drar redan lite i benen, efter bara en dag borta från träning. Suck
Det var nog ett bra beslut jag tog att inte operera boobisarna innan sommarn ändå!
Ingen träning på hela sommarn, nej det funkar inte.

Imorn är det då tors och ja vad händer då.
BraGOZZ öppnar!
Välkomna ner, hållnäsgatan 5 Librobäck! =)
Det blir ätning och sovning hos mor och far, jobbning och träning!
Sen är det fredag och helg!
Love love love!
Sen är det faktiskt snart midsommar!

Jag känner ett starkt shoppingsug!
Jag vet inte om jag klarar av att stå emot........................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0