Peppar och salt

Dålig update ihelgen, men som min vän säger, dålig update=Ett liv! ;) haha
Måndag igen och vi är inne på midsommarveckan! =)

Eftersom jag försov mig imorse(Har sovit dålig för jag har hög jävla feber och har kräkts)
Ville bara poängtera att jag annars sköter mig-iaf nästan jämt!
Aja, till saken, jag kollade alltså på nyheterna eftersom det jag brukar kolla på var slut och där fick jag reda på att idag är det tydligen den längsta dagen om året!
Kul, jätte kul, jag hade mer än gärna velat att denna dag skulle vara den kortaste!

Peppar peppar för att jag iaf är frisk till midsommar!

Jag tror att det är rätt så kört med träning för min del närmsta dagarna, MEN man ska aldrig säga aldrig..
Hade ju tänkt att testa skivstångtpass denna vecka med ju.. och sola!
Mina planer håller på att gå i krasch!!!!! :(

Just nu ligger Mulle och toksnarkar på mitt skrivbord så jag ska väcka honom för att sedan fortsätta jobba!
zzzzz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0