skatten..=)

12.000 direkt in på kontot idag då.. jaa!! =)
jag älskar när skattepengarna kommer.. love love!
Så hur ska nu dom spenderas??
Jag funtade ju på att lägga pengarna på en operation.
Men nu vet jag inte.
Semester kanske?
Beslutsångest..

Kanske bara spara??

.
.
.
.
.
......

Iaf så drog IntesivMagnus nitlotten.. =)
Det blir Anna-Lenas pass idag..
Innan det så beger jag mig nog en stund till mor min, man kan alltid hoppas att pappa är hemma oxå..
Tveksamt då han jämt jobbar men..

Jag har nog aldrig träffat någon människa i hela världen som är som pappa.
Jobbar dygnet runt, ställer upp för alla och gnäller ALDRIG!
Kärlek till min mor och far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0