sparar mig

Om jag ska summera helg med bara ett ord så får det bli: WOHOOOOOO!!!!
Den var askalas! =)
Fredagen börjades med att åka på sillunch ute i Björklinge, efter lunchen blev det 5-kamp!
Vi var 7 par!
Första tävlingen var boule, ronnie och jag började lite knackigt men efter när alla kört så låg vi på delad 1:a plats!
Efter det blev det luft gevär, aaah var min första tanke. Hur fan gör man?
MEN tydligen var det inte så svårt då jag fick ner 3 burkar av 3 möjliga på 3 skott!! =)
Ronnie fick bara ner två!! (Det måste tilläggas) =)
Fortfarande i delad ledning.
3 grenen var att kasta bollar i korg, 0 poäng till mig, 3 till Ronnie!
Man kan inte vara bäst på allt! ;)
Här var det många som var dutkiga så ja, tror vi kanske låg 2:a el 3:a efter denna tävling.
Men så kom vändningen då vi skulle kasta stövel, bakofram mellan benen.. haha! förstår ni?
Kan säga såhär att dom flesta kastade stöveln rakt åt helvete! haha!
Men vi pungade ihop hela 5 poäng!!! Utklassning! ;)
Sista grenen var att man skulle smälla ballonger mellan varandra!
4 av 4 vilket ALLA klarade =)
och ja, vilka vann tror ni!?!?!? =)
RONKAN & JILLAN!!
Wohoo!!
Vi fick en filt och två racket med boll som vinst, eller vi fick välja bland lite olika men valde detta! =)
Efter detta så vart det tårta och sen så begav sig nästan alla iväg. Men vi stannade även kvar för att äta middag.
Grillat =)
Klockan blev nästan 9 innan vi var iväg till alla andra hos Martin.. full rulle vart det där! Men fy fan vad mygg jag har. hela benen är täckta. + att jag har miljoner blåmärken.
(Kan dock inte riktigt minnas HUR jag skulle fått dessa)

Väl hemma vid ca halv 4 tiden somnade jag som en stock!

Midsommardagen var lite segis till en början men slutade med ett riktigt kalas.
Det blev grillat och vi dukade upp en groggbuffe =) haha!
Bilder kommer när jag kommer hem.
Efter träningen halv 6 och efter att vi vart på gränby och köpt present till Ewe som fyller 18 imorn! =)
Lilla tjejen börjar verkligen bli stor. Snyft ;)

Jag har miljoner grejer att skriva, har ju inte skrivit på ett par dag men den som spar han har =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0