turk eller?

Då var ett skivstång-konditionspass avklarat.
Superkul, supersvettigt och superbra! det blir defentivt mer sånna pass för mig.

Innan passet var jag ju upp till Gränby en sväng till ticket.
Det finns inte så väldans mycket resor kvar inte.
Dom går fort!!!
Så tickettjejen rekomenderade mig att prel.boka dom två som jag ville ha och det gjorde jag!
Så innan 18.00 imorn måste vi bestämt oss! =)
Antingen tunisien eller turkiet.
Beslutsångest.. som vanligt!

TUNISIEN




TURKIET


Båda hotellen är ****+ (4-stjänigt +) ;)
Så antar att båda är underbara att va på.

Nackdelar/fördelar någon?
3000 billigare i turkiet med... det kanske lutar åt det :)!?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har följt din blogg ett tag och sett att du gått ner mycket i vikt. Grattis, du är superfin! Kan du inte berätta i ett inlägg hur du har gjort - vad du äter och hur ofta du tränar. Och funkar den här soppgrejen? Är du inte rädd att du ska gå upp allt igen när du slutat äta soppan?



Grattis återigen!

2010-06-30 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0