250 miljoner rikare.. ja tack!!

Hörde ni om han som vunnit 250 miljoner..!!! HALLÅÅ! Vem fan har sån tur?!
Vem är han? Vart bor han!? Adress? Jobbar? Gammal?
HAHA!
Jag tänkte att jag kunde bli hans fru och sen tänkte jag råka ha ihjäl honom..  typ en hjärtattack ;) HAHA! Usch, vad hemsk jag är.. Men det är flera som sagt att det faktiskt skulle funka..
Alltså att jag skulle kunna göra så att någon får en hjärtattack..! Mohaha!

Är jag verkligen så hemsk?

Det där är ju en sån där sak som aldrig händer.. men tror du inte att han också har tänkt så?
Man måste ju våga för att vinna!!

Det sägs att pengar inte gör en lycklig.. men fan så fel dom har, iaf vad det gäller mig!
Jag skulle bli överlycklig!!














Alltså gå inte och tro nu att jag går och dödar folk!! ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

det roliga är att dom får ju inte tag i honom/henne hekker! så jävla kul..fatta om han typ är bortrest o kommer hem till värsta tumulten o 142 miljoner rikare liksom.sick!!

2010-03-30 @ 22:13:34
Postat av: Kim

Jag spelar på hästar varje vecka så, en dag Jill, då ska jag bjuda dig på lunch!

2010-03-31 @ 00:38:30
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: jill

Fy fan kimmen vad du är underbar! TACK!! =)

2010-03-31 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0