En påse skit..

Äntligen så börjar man bli människa.. fy fan alltså! Jag lovar, ingen mer dricka på ett bra jävla tag. Dessutom inte bra för beach 2010 ;) haha.. jag ska ju ner ca 10 till så, no more drinks!!

Kvällen var iaf toppen.. den spenderades hemma hos Kimmen med Nina, kameran ligger kvar där så då kanske kommer en annan dag. Vi började kvällen med en rejäl kinabuffe. Mumma!! Kim och jag var liiite nojiga över att gå dit, kan va för att vi för en månad sen gjorde en såkallad springnota.. fast vi gick! hahaha.. Denna gång glömde vi inte att betala iaf!

Fick oxå en lyckokaka.. jag skulle få ett erbjudande jag inte kunde motstå! Vad nu det betyder är ännu okänt!!!

Ska ändå försöka pallra mig iväg på ett träningspass ikväll. + pluggning så klart. Det är ju en uppgift som ska in ikväll och den MÅSTE jag få bäst betyg på! Jag känner ingen press, nej nej! Btw sa jag att jag fick ännu ett mvg på en uppgift! =) woho..

Blir nog Tacos ikväll, i löööve tacos!
Man tycker ju jämt att man gör lika lika mat såå vad fan äter ni mina vänner.. ge mig gärna lite tips! =)


Kommentarer
Postat av: nina

tack för igår stumpis!!

(lätt att tipsa dig om mat då,krääsen bryyd;))

loe you!puss

2010-03-07 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0