=)

Fy tusan vad jag längtar till sängen..
Vill vakna upp imorn.. för då är jag ledig och Rooooooniiiii och jag ska till huvudstaden och shoppa! Luncha.. middag kanske, fika kanske! =) Bara en vara dag.. skönt och behövande!
Ska försöka koppla bort stressen jag har över att jag inte pluggat ett skit.. eller liite men ändå..!
Fattar inte hur jag kan få så bra betyg, visst jag pluggar men tycker verkligen att jag egentligen borde plugga mer!

Mulle bulle mår iaf lite lite bättre.. inge mat får han i sig men lite vatten och två skedar filmjök =) Stackarn! Alltså min hund pratar väldigt väldigt mycket men jag förstår inte vad han menar.. jag vill förstå! =)
Tänk er själv att vara i ett främmande land och ingen förstår er ;)

Påsk snart dessutom och jag vill ha massoooor av påskgodis! Men jag ska försöka stå emot! ;) Good luck..

Som sagt Onsdag- shopping i Sthlm
Torsdag- jobba förhoppningsvis bara till 1 sen LEDIG
Fredag- Ledig och påsklunch, kanske party
Lördag- Påsklunch, mysdag, kanske party
Söndag- MYSA MYSA MYSA!
Måndag-LEDIG =) Ännu mer mys

I Löööve långledigt!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0