God natt

Känns som att jag är lite halv dålig på det där med att blogga på helgerna..! ;)

Min helg har iaf varit bra, som sagt 70 års kalas igår. Jätte trevligt. Mycket dricka. trevligt sällskap. God mat! alltså super nice!
Hann även med lite shopping där på dagen.. det är såå jäkla kuuul!! jag är shoooopppaaaholiiiic! i know, men jag känner inte för att göra något åt det  just nu.. förresten funderar på att sälja lite av mina gamla käder.. någon som vet nån som vill köpa sisådär 50-70 klänningar =)

Idag blev det tacos till middag, det är lixom söndagsmiddagen!! Mumma!
Det blev en visit hos mamma och pappa och träning innan det!

Jag önskar att jag någon gång bara kunde ligga i soffan en heel dag på helgen och bara va.. men nix! Det går inte.. helgerna bara springer iväg och har absolut inte tid att "slösa" på den!! Big NoNo!!

Som sagt, söndagskväll.. sängen väntar! Ny jobbvecka. Nya uppgifter i skolan. Ny träningsvecka + påskdagar! =)




Bjuder på en liten bild på hur gårdagen så ut. Blev tyvärr inte fler bilder än såhär ;)

Sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0