Goodniight Biiiaatch!

Snart läggdax och jag längtar..
Har precis lämnat in min sista företagsekonomiA uppgift. Mycket skönt!
Nu väntar bara prov. Har två prov denna vecka så nu blir det rå plugg.. ännu mer än förr! =)

Hann också med ett pulspass ikväll! Jag hoppas att min sjuka bakterie försvinner snart så att det inte behöver va så inni helvete jobbigt att träna. Svettas med än normalt! Inte ok!

Tisdag imorn då.. dagarna går fort vilket är såå skönt! Jag älskar mitt jobb!
Fatta att jag som många andra gick till jobbet förr med en typ klump i magen..(mitt förra jobb) tycker absolut inte att man ska behöva det. Men folk biter väl ihop, jobb växer ju inte direkt på träd!

Har dessutom bestämt mig för att verkligen försöka spara 5000-6000 i månaden nu så att man kanske kan få göra nåt kul sen i Augusti =)
Men då kommer ju den där jäkla semestern i juli också som man ska göra massa roligt i så jaa vi får se hur mycket pengar jag har i augusti över till annat..  ;)

Nu ska jag ta massa piller... sen gå och lägga mig! Nano Nano


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh herregud vad du har cash om du kan spara så mkt! du är galen kvinna! pusss

2010-03-16 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0