Helgen kommer..

Freedag och jag kunde dessutom gå hem klockan 3!
Har nu suttit och pluggat en timme. Har skrivit allt till ena uppgiften.. nu återstår bara att översätta till engelska =)
Har fortfarande företagsekonomin kvar, men fattar typ nada! Jag tänkte tvinga min pappa att hjälpa mig någon gång innan söndag kväll! =)

Blir träning för mig klockan halv 6 sedan vet jag inte alls vad jag ska göra!?
Vad ska ni göra?!
Det är ju final på let´s dance, kanske ska kolla det..!?



Denna kväll kommer jag aldrig att glömma!
Fy fan vad roligt jag hade.
Vill snart uppleva denna lycka igen!!!

Har dessutom en till rolig grej att berätta.. =)
Vågen visade på totalt - 22,5 kg imorse!!
Nu är det bara 6,5 kg till som ska bort sen hoppas jag att man är nöjd!! Kan tycka att jag ligger GANSKA bra till till beach 2010! =) Det är ju 2-3 månader kvar!

Ha en underbar helg mina vänner!
Smack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyyyyfan va du är bra gumman!!puss&kraam

2010-03-26 @ 17:35:14
Postat av: Kim

Du är bäst!

2010-03-27 @ 20:50:51
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0