Lättat min hjärna!

Okej jag har hunnit med ett pulspass och sedan gjort ett prov ikväll! Alltså hallåå.. fan vad jag är bäst!
Vet dock inte hur det gick på provet ännu så ska vl inte hålla på och ge mig hög fana än inte, men som sagt beslutade mig för att göra det här äckliga programhantering provet ikväll ändå! Hade ju tänkt vänta till imorn.. Men impulsiv som man är så... ;) haha

Jag hoppas attt det gcik bra iaf men kom dock på DIIREKT efter att jag gjort ett slarv fel! Sånt där kan jag gå och irretera mig på i oändlighet!!!

Nu är jag helt slut, för helt allvarligt.. pulsen var högre än ett friskispass under provets gång och provet är i 70 minuter.. betyder det då att det här var mycket värre än ett intensivpass!?!? Intensivpass är ju bara 60 min=)

Lycklig just nu, det kanske har gått åt helvete på provet men mitt hjärta och hjärna blev genast några kilo lättare!


NIIIIICE!

Natti mina lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0