lyxigt!

Blev tyvärr inga bilder idag, det kommer imorn. Jag har precis lämnat in min uppgift för dagen på företagsekonomin. Jag hade 3 minuter till på mig så det var precis på håret..
Efter träningen så blev det till att tvätta, R opererars imorgon så då är man chaffis + att då är det skönt att ha klart allt med tvätt och städ. Så som sagt nu har jag HEELG!! =) sköönt.

Jag skulle storm trivas som en lyxhustru.. i know it!! När det händer återstår väl att se. Men tror jag är på god väg? eller!?

Fortfarande ingen som vill följa med till Täby på Onsdag!?
Okej, jag borde nog inte shoppa mera.. men jag säger såhär: Shoppa bör man, annars dör man! 
Har ju bara 120 st klänningar så varför inte en till! =) Ha!

Nu håller jag på att slockna så natti!

Kommentarer
Postat av: nathale

jag vill gärna följa med, men jag jobbar ju! (till skillnad från vissa andra!!! ;P)

2010-03-02 @ 07:02:55
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Jill

I knooow, så jäkla skönt att va ledig ;)

2010-03-02 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0