oh yes!

Börjar med Dagen Outfit



Är lite piggare idag. Skönt!
Men då är det såklart super duper mycket att göra på jobbet.. Men har man mycket att göra så brukar dagarna gå fortare =)

Ikväll så väntar mitt programhanteringsbok! 500 sidor! Jippii.. Skulle egentligen gjort provet ikväll men jag skjuter upp det till imorn så jag kan plugga lite mer innan.. Har också tänkt att jag ska försöka hinna med ett pulspass halv 7!

Inge tv tittande för mig ikväll alltså..
Nu längtar jag till i slutet på maj då jag får sommarlov i lite mer än tv månader!!!! Tror det kommer va helt underbart att komma hem efter jobbet och bara behlva tänka på att gå och träna och INGET mer.. Förhoppninbgsvis så har jag lite mer över till annat..

Det mesta känns bra ändå, tror det är solen som påverkar mig så positivt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0