Smile

Måndag!
Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, det var sol!
Annars brukar måndagsmornarna inte vara så jätte poppis enligt mig..

Mycket att göra som vanligt på jobbet, har precis slängt i mig lunch. Tänkte skriva några rader här också.. har ju inte dirket varit så himla uppdaterande i helgen!
Min helg var iaf super!! Fredagen var lugn, lördagen spenderades hos mamma och pappa på dagen. Pappa fyllde år. Sedan på kvällen bar det av mot Nathalie där massa coola brudar va =)

Söndagen var lixom som en söndag brukar va.. vakna halv 12. Klockan 12 satt jag och pluggade. Klockan 2 gjorde jag prov. Klockan 3 var jag klar!! Klockan halv 5 var det trääning och sedan efter det blev det tacoos!!
Tacoos är så jäkla gott.. tror nog att jag ska ha en tacokväll här framöver då ALLA måste klä ut sig till något som har med tacos att göra.. haha..! Undra vad jag skulle va då.. hmm, kanske en jordnöt! =) Det är ju det bästa innehållet i själva tacosen.. Har ni aldrig prova det så gör det för tusan!

Idag börjar också två nya kursen. Affärskommunikation på ENGELSKA!!!! och Företagsekonomi B.
Väntar på betyg från Företagsekonomi A och Programhantering..! Super spännande!!!

Ikväll blir det nog inge plugg iaf, ska bara träna pulspass och sedan bara va.. Looove it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0