Spya

Hej!
Jag har gått och dragit på detta inlägg för att jag blev bra såhär pang boom jätte deppig!
Jag tror jag kan veta varför, om nu så är fallet så tänker jag vekligen inte skriva det här......

Jag som till och med har shoppat idag, hallåå.. brukar inte jag vara glad då!? joo.. Lyckligast är jag när jag får handla! Shoppaholic jag vet! Men fy fan vad nice det är när man får gå och prova kläder.. speciellt nu när man har minskat x antal centeimeter överallt =)

Fick iaf mvg på provet jag gjorde igår.. super skönt!
Nu sitter jag här och pluggar för det andra provet som jag senast måste göra på Söndag!..

Har tränar idag med, med Nattis! åkte förbi Kimmen och hämtade min väska efter det.. lixom, vad har jag att vara deppig över egentligen!?!?
Jag har fått tränat, umgås med mina vänner, fått mvg, shoppat.. och imorn är det helg!!!!!
ÅHHH!!!

förstod att detta skulle bli ett spy ut sig inlägg men så är det ibland.. även solen har fläckar ;)

Nu sover vi och hoppas på solsken..


Kommentarer
Postat av: nathalie

<3<3

2010-03-18 @ 22:59:35
Postat av: Nina

puss och kram fina vän,man har sånna dagar ibland,det går över.saknar dig <3

2010-03-18 @ 23:14:36
Postat av: Kim

Du är bara bäst, simpelt!

2010-03-20 @ 05:33:33
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är bara bäst, simpelt!

2010-03-20 @ 05:33:34
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0