Tänk om..

Klockan är snart 5 och då är det slut på arbetsdagen. Tror dock inte att det som vanligt blir speciellt lugnt. Det är träning och plugg som står på schemat. Jag lovar att efter detta år så kommer jag uppskatta såå mycket att bara lägga sig i soffan och slappa. Faan vad jag saknar det! Men som sagt.. bara 9 månader kvar + att jag faktiskt har ett sommarlov! =) appropå det, vad ska man göra i sommar!?

Sola,bada,parta,grilla.. självklara saker! Men vad mer?
Vi funderar på en utlandsresa, det är ju så underbart att bara komma bort från Sverige även fast det är hyfsat bra väder här. Sen är jag lite sugen på att dra till Gotland, Kim och hennes brudgäng ska ju dit. Det vore nåt det! =)
Sedan så spelar ju Pink på Ullevi, och då kan man ju passa på att utforska Göteborg som är en fantastiskt stad + att man kan göra en liten tripp till Ullared!! =)

Alltså, tänk om man bara hade oändligt mycket med pengar.. varför kan jag inte få ha det!?
Jag vill ju så jäkla mycket. ÅHH! Ge mig pengar, miljoner triljoner!!
Om jag typ vann eller fick! :).. typ 5 miljoner, gärna mer men 5 miljoner funkar =) Då skulle jag åka till Gotland och utomlands i sommar, jag skulle göra hårförlängning, tandblekning och mina efterlängtade tuttar ;) Kanske en och annan fettsugning. Haha! Ge Ronnie en riktigt kuul 25 års present.. det blir jag ju tvungen att göra ändå men ;)
Sen så skulle jag nog köpa en bil.. en cab! Åhh! jag vill...Självklart så skulle jag ge min familj något kul oxå!! Sedan Spara, för det blev väl liiite över!?!? =)

Oj nu är klockan fem, och dax för att kila.. tiden bara rinner iväg när man drömmer sig bort =)


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, ja vemfan skulle inte vilja ha miljoners triljoner?! PEEENGAR (dreglar en skvätt)

2010-03-08 @ 20:26:53
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0