Försöker absolut inte ta uppmärksamheten..

Dagen började med att jag skjussade Ronnie till läkaren, stygnen skulle bort. Allt gick bra- jag kollade till óch med =) Allt var klart och läkaren ska skriva sjukintyg.
Jag börjar kallsvettas, må illa och få ont i huvudet. Ronnie kollar på mig och fråga hur jag mår? Det ända jag får fram är MÅR ILLA! sitter kvar en stund och börjar svettas ännu mer. Panik reser mig upp och frågar om toaletten. Får ett svar av doktorn, vilket jag inte kommer ihåg!
Går två steg, ska precis öppna dörren. Då tuppar jag av. Jag slår huvudet i dörren så att den slås upp och "flyger" ut i korridoren. Blir tydligen liggandes där ett tag. Har både sköterskor och läkaren omkring mig.. haha!!
Snacka om att flytta fokus från Ronnie till mig.

Det blev inget toa besök utan jag fick gå in och lägga mig en liten stund.. Det hela blev lite halv pinsamt sådär.!
Tänk er tjejen som satt typ två meter ifrån mig när jag bara dunsar ut. haha.. hon måste blivit livrädd!!

Begav mig iaf till jobbet, men blev inte långvarig.. mådde illa och hade sjuk ont i huvudet. Så nu ligger jag här i soffan- där har jag legat hela dagen och kvällen. Booring men nödvändigt. Kanske var det det här som skulle hända för att jag ska fatta att jag kan inte va överallt och göra allt! Måste nog försöka tagga ner??

Ronnies fot mår bra iaf =) haha!

Imorn blir det till att plugga igen, har bara ägnat 30 min idag till det och det är på tok för lite. Snart helg igen... egentigen inget jag ser fram emot.. men alltid sknt att va ledig.

Nu ska jag kanske kolla på något kul som börjar 9?? men brukar ju va piss på tv! försöka somna hyfsat tidigt och ta hand om mina x antal blåmärken som jag fick i mitt fina svandyk! =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0