snorigt värre!

Hur mycket snor kan man ha i snoken!?
Tydligen ap mycket..

Om någon har förslag på hur min hosta kan botas så tas förslagen emot mycket varmt.

Håller just nu på att trixa ihop några egenkomponerade tryck. Kanske lägger upp bilder här sen om någon är intresserad!

Så vad händer denna vecka?
Träning och plugg + jobb!
Inge speciellt roligt alltså..

Jag hoppas jag kommer iväg på pulspass ikväll, men tror det lutar åt simning.. inte lika ansträngande för hostan!
Måste nog dessutom gå och undersöka mitt immunförsvar. Det känns som att den inte riktigt är i balans, man kanske kan få några vitaminer!? =) haha!

Om det möjligtvis är någon som inte ha något alls att göra idag så får ni gärna komma hit och hjälpa mig att plottra.. 100 st tryck! och dom är småå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0