Är du snygg!? Är jag snygg!? okejrååå..

Okej, kom just precis på mig själv sitta och lyssna på riktigt riktigt grov, hård hård hårdrock! alltså skriiiiik!! Samtidigt när jag sitter och pluggar.. kanske ska bli min nya avslappningsmusik! haha
Jag har börjat "gilla" så kontiga saker på senaste tiden! Jag tror jag har fått lite fel i huvudet nu när jag har så jäkla mkt i huvudet =)

jaja, träningen gick bra.. det var vikarie, magnus.. alltså jisses denna karln är ett ända stort muskelberg.
Men är det sååå snyggt!?
Njae, jag vet inte jag!!
Men passet är iaf bra, jävligt jobbigt och det är super bra musik!

Var tvungen att åka och små handla lite efter träningen, hade ett litet samtal med kimmen i telefon samtidigt =)

Har nu försökt att plugga lite, jag som tyckte att detta skulle va en lätt uppgift.. tjii på mig! Den var inte alls lätt!
ÅHHH!!

Magsmärtan börjar komma tebax också.. har proppat i mig massa ipren. Jag hoppas det hjälper för jag måste somna snarast!!!

Jag hoppas att jag inte har så mycket att göra på jobbet imorn så jag kan gå hem liiite tidigare. Det skulle verkligen behövas så man kanske kan få en lugn fredagskväll utan läxboken i fejjan!

Godnatt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0