Känd som fan...

Nu är det fredagsmys..och jag har gjort mig själv en milkshake =)
Lets dance finalen är på.. men jag längtar mest till solsidan. Det är så himla kuul!

Lönen kom ju igåår så imorn tror jag att jag ska shoppa lite :)
Sedan blir det såklart lite plugg, träning och fixning inför partykväll =)

Just nu känns bara allt så himla lätt, jag önskar och vill att det känns såhär jäämt!
Snälla gud eller vem jag nu ska be till! =)






Kan dom inte göra Lets dance till okända personer?!? jag skulle verkligen vilja vara med.. MEN får väl ta att bli känd istället då!?
Vad ska man bli känd "i"??
Skådespelare?
Fotbollsproffs?
Dokusoppakändis?
Porrskådis?
Artist?
Ståuppare?
ja.. egentligen så finns det ju super mycket, så det är väl bara välja o vraka =)

Goodbye my lovers, goodbye my friends..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0