<3

Dagen började med strålande sol och iaf liite värme. Men nu är det grått igen. Jäävla väder och va drygt. Inte konstigt att folk blir deppiga av detta. Nu vill jag ha sol!!!

Gick upp vid 10, åt frukost och studsade iväg till friskis&svettis. Tjejen som höll i passet var faktiskt jätte bra och hade väldigt bra musik. Musiken gör typ allt!!

Började plugga lite granna men kom på att jag måste ju skriva några rader här med- skrev lite tills jag kom på att jag måste ju rensa lite i garderoberna-vilket tog typ två timmar.. så nu sitter jag här igen och har som vanligt inte pluggat ett skit.
För att muntra upp det hela ska jag visa lite bilder på mina fina underbara kläder ;)
Klicka och njut! HAHA!







Nu åter till pluggningen! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0