fillefjong

Hallåå hur grym är inte jaag, MVG igen på en till uppgift. Pjuu säger jag bara. Kände verkligen att jag var tvngen att få det på denna uppgift. Nu är det bara provet kvar nästa vecka. Jag satsar på MVG i heela kursen så håll tummarna. Blir faktiskt lite ledsen om jag inte får det.
Sen har jag prov i företagsekonomi nästa vecka också.. väntar på svar från uppgiften jag lämnade in igår. Har två mvg där så hoppas på en till! =)
haha säger jag lite sådär halvt skrytsamt ;) HAHA

Just nu längtar jag mest efter att gå ner 10 kilo till + till den underbara sommaren!
Det står lite sådär halv stilla i vikten nu.. -18 kilo på 5 månader får man väl ändå inte säga är fy skam. Man förstår ju att det måste börja gå lite segt någongång! MEN man tröttnar ju.. Man gör allt rätt men inget händer. Har försej druckit ganska mycket på senaste tiden så det måste verkligen slutas med!
Funderade igår på om jag skulle ha 1-2 månader utan alkohol.. visst det låter inge svårt men när det är saker som "ska hända" så är det svårt. aja, vi får se..

MEN JAG SKA VERKLIGEN FÖRSÖKA! Mer peptalk PLEASEE!

Ikväll vill jag egentligen bara ligga hemma i soffan och mysa men tror att jag antingen beger mig på ett medel eller intensivpass. Latheten ska bort!!  Är lite sugen på att dra till nautilus och simma också. Som sagt, vi får se! =)

Desperate ikväll.. wohooo!! och cougartown heter det va!? Så jäkla braaa!! Ända kvällen jag kollar på tv är på Tisdagar och det tänker jag fasiken inte sluta med!




Kommentarer
Postat av: Nina

fiiiifan va du är bra!puss på dig gummis

2010-03-09 @ 16:07:52
Postat av: Kim

Lat är det minsta du är kvinna!!

2010-03-09 @ 23:27:24
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0