Wooooow!!

Wooow, vilken helg! Den gick ju super fort som vanligt men var alldeles alldeles underbar! =)
På Fredagen var jag på Thuns, shoppade lite granna. Blev 3 st klänningar + en lång tröja. Sedan på Lördagen så var jag på stan för att köpa underkläder och strumpbyxor. INGA underkläder blev det tyvärr men massa annat. Tror nog att jag kommer lägga upp lite pix på mina nya prylar här ikväll, såå håll utkik=)

Sen om nu någon lyckats missa vilken partykväll vi tjejer hade i Lördags så säger jag det igen. SÅ JÄÄÄÄKLA KUUUL!!!!!! =) Lägger upp bilder senare, har tyvärr inga tillgängliga såhär på jobbet.
Fick ju som tur var hämtning i Lördags, tur och skönt. På morgonen så hade R spelat in en liten- eller ja, en 8 minuter långt samtal som jag hade med mig själv. Haha.. guud alltså. Jag hade tänkt lägga upp det här men vissa saker som jag säger vill jag absolut inte kommer ut ;)..

Nästa Lördag blir det ju party igen hemma hos mig. Jag lääängtar!! =) Då kommer även Nina och Kim. Dock inte Nathalie! :(
Så alla som känner sig sugna, pallra era rumpor till mig!

Dessutom så är jag ledig tisdag-fredag denna vecka. Kanske lite jobb imorn på morgonen men annars blir jag ledig om det inte kommer superduper mycket som ska göras! SÅ JÄVLA SKÖÖÖÖNT!! Då ska jag plugga rslet av mig typ imorn så det är klart, sedan träna och göra något annat kul.. som jag just nu inte vet vad det är. Men ni får gärna komma med lite förslag =).. Kanske någon som vill följa med till kista? eller varför inte täby!?

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0