1-5

Snart hemgång..
Denna dagen har dock gått fort men har haft alldeles för mycket att göra.
Får nya ansvaringsuppgifter hela tiden, visserligen bra men mycket stressande!!

Nagelfixet är framskjutet till 18.00 istället för 17.30, då hinner jag hem och slänga i mig lite bacon o ostsås!!
Träning ikväll med.. dock inte Anna-Lena:( nu är det sommarschema och inte riktigt så som jag vill ha det..
MÅSTE plugga ikväll.. alltså jag verkar fan inte fatta att jag ska göra prov imorn och inte har pluggat någooot!!!
Fattar ni då att imorn kanske vi 19.00 har jag sommarlov!!! AAAAHHH!!
Jag har funderat på att ta provet på Torsdag men njae, vill ha sommarlofv NU NU NUUUUU!!!!

Nu ska jag lägga i en högre växel sista halvtimmen!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0