<3

Ny dag, Fredag.. bara att ta nya tag!
Fredag är ju faktiskt en liten lyckodag för mig.. På fredagar ska man ALLTID må bra! =)
Frukosten är precis avklarad.. så nu är det sminkning och påklädningstajm sen så ska Rooonnieee och jaaaag ååka o göra lite ärenden.. typ gränby-bolaget,mathandling,liite shopping, kolla på en liten fontän till baksidan och köpa lampor som vi ska sätta i trallen. Jääättte fiint!
sedan är klockan nog rätt mycket och då måste jag hem och plugga.
Sedan är det träning, intensiv med magnus! Det är verkligen BÄST!!
Sen hemmåt för att äta liite middag och då är även lilla Sebbe gubben här. Jag lär väl få spela några matcher fifa med honom, har dock inte tränat sen an var här sist så det lär väl gå åt pipsvängen..!!!!!
=)

Pju, det var min dag.. tror jag fick med allt!
Jag älskar dagar då man har massa saker att göra.. love love love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0