All in

Idag kan man inte riktigt säga att jag var uppe med tuppen.
Fy fan!
Klockan 1 vaknar man, eller blir väckt.. Inte direkt utvilad!
Upp fortare är fortast, märken en svag huvudvärk!!
Huvudvärken blir värre när jag ser att soppåsarna som vi ställde ut igår.. SOM VI SKULLE SLÄNGA IGÅR NÄR VI GICK!!! Dom, dom ligger över hela baksidan.. och ja man ser precis allt som vi har ätit!
En banan här, en korv där...
Bara ut och plocka och heja på alla grannar!!!

MEN

kvällen var ju super igår.. så jäkla kul att va med er!!!!
PUSS!!

Nu har jag för tillfället inte tid att skriva mer för här ska det städas, handlas..m.m (Borde träna)
För ikväll väntas gäster.
Mina älskade Tobbe & Angelica kommer- o dom är barnfria! Wohoo!!
ALL IN..... Igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0